Nagoya - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Bob Helsloot - WaarBenJij.nu Nagoya - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Bob Helsloot - WaarBenJij.nu

Nagoya

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

23 Mei 2016 | Japan, Nagoya

Van vrijdag tot Zondag was ik in Nagoya. In 1 woord, verschrikkelijk. Oke beetje overdreven misschien, maar vanaf het moment dat ik aankwam tot ik weer weg ging voelde ik me niet echt op me gemak. Het kan een combinatie van een halfgebakke hostel, lelijke gebouwen, verhoogde wegen (wat in principe geen slecht idee is, het ziet er alleen niet uit) en veel auto's. Het kasteel van Nagoya is best indrukwekkend. Meerdere malen opnieuw opgebouwd en momenteel in de laatste fase van reconstructie. Tevens was er ook een half ondergronds, half overdekkend theater-achtig centrum dat er wel oke uit zag.
Gister aangekomen in Tottori (westkust van Zuiderlijk Japan) en dit voelt al 3,429 keer beter. Maar daar kom ik later op terug, met foto's uiteraard.

Het nieuwe nieuwe plan B is voorlopig als volgt: Tottori tot 25ste, daarna paar dagen een dorp, stadje langs de westkust, waarschijnlijk Hagi. En sowieso (ja mensen zo spel je dat) van 30 Mei tot 5 Juni in Hiroshima waarvandaan ik kleine tripjes ga maken.

Blijf nu in Tottori tot 29 Mei, en dan Hiroshima van 29 Mei tot 5 Juni

• 23 Mei 2016 - 15:42

Je Vader... :-):

Bob dat ondergrondse centrum lijkt een beetje op de koopgoot in Rotterdam .... ;-).
    Ziet er allemaal weer leuk uit. Beter voor je dat je weggegaan bent toen je het niet naar je zin had.
    Veel plezier nog in Tottori.

• 23 Mei 2016 - 16:01

Oma Genia:

hoi Bob, dat is een voordeel dat je niet met een gezelschap daar bent. nu kan je meteen beslissen om verder te gaan. Tottori is zo te zien een badplaats, is er dan ook een strand zoals in NL. We zien weer uit naar de volgende foto's. Veel plezier nog. Kus oma.

• 23 Mei 2016 - 16:41

Vera Helsloot:

ben je ook in het park geweest ?waren er hoge zandduinen ?nu ik dit schrijf is hetbij jou al bijna 12 u.dus welterusten !gr.oma Vera tot het volgende nieuws van je.

• 23 Mei 2016 - 19:28

Je Moeder :

Weer leuk geschreven. Kijk weer uit naar het volgende berichtje en foto's.

• 24 Mei 2016 - 09:20

Je Tante:

Wat gek dat je daar zo'n vervelend gevoel bij had maar goed dat je bent gegaan. Wel genieten van de goede dingen, neef! Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt! Geniet en ik zie weer uit naar je volgende verslag.

xx Tante Marian

Tags: Nagoya, Japan