Tottori - Reisverslag uit Tottori, Japan van Bob Helsloot - WaarBenJij.nu Tottori - Reisverslag uit Tottori, Japan van Bob Helsloot - WaarBenJij.nu

Tottori

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

29 Mei 2016 | Japan, Tottori

Toch maar de hele week in Tottori doorgebracht, want een hostel in het tijdsbestek dat ik wilde voor een redelijke prijs was er niet. Maar Tottori was een erg charmant dorp/stad. Ik zeg "was" omdat ik net ben aangekomen in Hiroshima.
Als je Tottori opzoekt, dan is het eerste wat je ziet de duinen. Deze zijn een paar slagjes groter dan in Nederland echter. Erg lekker om weer met blote voeten door t zand te kunnen lopen en natuurlijk van de gelegenheid gebruikt gemaakt en een duik genomen in de Japanse zee. Verder 1 dag besteed aan een rondje om het meer van Koyama lopen. Verders heb ik Tottori vooral lekker gelaxt en een beetje met de mensen die voor t hostel werken gekletst en dus ook wat Japans geoefend.

• 29 Mei 2016 - 17:00

Marian:

Ha Bob,
    Wat een belevenissen allemaal. Ongelofelijk wat jij allemaal meemaakt en ziet daar in Japan. Een compleet andere wereld dan hier. Zelfs de duinen zijn daar anders dan bij ons. Indrukwekkend hoor! Erg leuk al je verslagen met foto's. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je volgende verslag!
    Hou je haaks daar!
    Liefs,
    Mar

• 29 Mei 2016 - 21:10

Vera Helsloot:

hoi Bob wat een belevenis die reis van jou.ik geniet er van.en nu in Hiroshima lijkt me ook spannend.Je gesprekjes met de mensen die in een h
    ostel werken ,dan hoor je iets van hun werkomstandigheden.nog heel veel mooie dagen !kus oma Vera.ï

• 31 Mei 2016 - 16:11

Omagenia:

Wat een duinen. Leuke foto's. Veel plezier in Hirosjima. Groet oma.

• 04 Juni 2016 - 10:54

Vera Helsloot:

hoe is Hiroschima ?kaal of nog iets te zien ?gr.oma .

Tags: Totori, Japan, Duinen